header

מתנס גבעת שמואל טלפון

אתר המועצה הדתית בגבעת שמואל מאפשר לחבורת המלוקקים להתחזות לאמא תרזה מבלי לחשוף את הכעסים והמדון הזורמים בעורקי חסרי התעסוקה והכשרון, המאיישים את המשרות המיותרות. מתנס גבעת שמואל טלפון (03-5323258) הינו הבסיס להשוואה בין שני המוסדות הפועלים בגבעת שמואל. בואו לא נקרקר  את הקלישאות הפוליטיקלי-קורקט. התרבות המערבית מנסה להסתיר את נהר היצרים ובשביל זה המציאו את התרבות ובשיחת טלפון למתנס גבעת שמואל אפשר לצרוך ממנה מלוא חפניים. אך הגיע הזמן להחליף את הדינוזאורים המיושנים במועצה הדתית בגבעת שמואל. האם באמת הזוגות הצעירים זקוקים לסדרות חינוך מהגברת האחראית על מחלקת הנישואין. מדוע מאחורי הטלפון של מתנס גבעת שמואל עומדים אנשים נותני שרות ואילו עובדי הרבנות בגבעת שמואל מזכירים פקידים אוכלי נוטלה הנשמטים על הספה עם איזה פודקאסט מיליניאלי מייגע העונה על השאלה החשובה איך שורפים את היום במשרד מבלי לעשות כלום.
כמה שהם עפים על עצמם, שהם מתקני החברה ובוני אושיות הדת בגבעת שמואל. אולם בעוד שבמתנס גבעת שמואל הטלפון לא מפסיק לצלצל, ברבנות גבעת שמואל לא מפסיקים להתפעל מכל ציוץ של בכירי העירייה בגבעת שמואל ויו"ר המועצה הדתית פועה להם בטלפון פעמיים ביום כמה שהוא אוהב ומעריך אותם.
מסתובב לו יו"ר המועצה הדתית ברחובות גבעת שמואל כמי שלגם מנה גדושה של אבסינת, כמו איזה קומיסר תרבות מתנשא, וזאת כאשר נושאים המהווים ציפור נפש בחיי הקהילה הדתית נפגעו במגע ידו, כשרות, מקוואות ונושא הערוב. גורמים המנסים לפעול למען הדת בגבעת שמואל נתקלים ביד קפוצה ובסדיזם שהוא כל כך מנסה להחביא מאחורי החזות המלוקקת שלו והתסרוקת המוקפדת.
טלפון למתנס גבעת שמואל השוכן בבניין מפואר מעמיד באור נכון את יכולתו הכושלת בבניית בית כנסת לכו נרננה באזור היוקרתי בגבעת שמואל. הסיטואציה כל כך מעוותת, המועצה הדתית הוא גוף שהוקם לשנות את פני החברה וללמד אותנו פרק באקטיביזם דתי תרבותי המתבסס על צדק ומוסר מתורת ישראל ובמקום זה אנו מקבלים יצור המענג את עצמו עם הלשון על שטיחי משרדי הבכירים בעיריית גבעת שמואל תוך העברת כספים למקורבים במסווה של תרבות תורנית.
למי הולך הכסף?
בואו נתרשם באופן בלתי אמצעי מרשימת המקורבים הזוכים להתפרנס מאגף לתרבות תורנית בגבעת שמואל.